Trackball

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 5 15:17:05 CEST 2023

Zhoda nahod som kupil tu istu a skusam s nou pracovat.
Zatial bezna praca celkom v pohode obcas ujde a omylom stlacim prave tlacitko.
Cakal som ze to bude horsie. Po sviatkoch zacnem kreslit v KiCADe
No a zapetie dostava zasluzeny oddych.

J.
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Lubos Medovarsky [lubos.hwlist na accelera-networks.com]
Sent: Wednesday, April 05, 2023 2:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Trackball

Zdravim,

pouzivam M575
https://www.logitech.com/en-eu/products/mice/m575-ergo-wireless-trackball.910-005872.html

Chvilku to trvalo, kym som prestal pred kliknutim zameriavat tlacidla,
ale lahko som si zvykol. Je to velmi komfortne a podporuje lenivost,
zapaja k pohybu len slachy palca, a bez pohybu ruka uplne odpociva.

Je to vhodne na 2D aj 3D CAD, nehybe sa o par pixelov ako obcas mys,
co moze byt problem, ked sa treba presne trafit, navyse s gulickou
sa o dost lepsie rotuju 3D objekty v priestore. Najcastejsie pouzivam
KiCAD a DSM, a mozem tymto smerom odporucat.

L.