Linux -Arm STM32F

HUDA hudaklan na volny.cz
Úterý Duben 4 18:08:51 CEST 2023

Dobrý den,
začínám s linuxem (Mint), základní funkce už nějak fungují.
Teď bych chtěl přidat programování armů STM.
Ve win jsem používal EmBitz. Ten měl překladač (GCC) a debuger v sobě.
Stačilo nainstalovat a vše fungovalo. Program šel přeložit a krokovat přes STMLink.

Co používáte v linuxu? Nerad bych, aby to byl moloch (typu Eclipse popř. Visual Studio Code).
S Make mám trochu problémy. Jaké jednoduché IDE (možná Code::Blocks) a toolchain pro Arm STM?

Později bych rád používal moduly ESP32, co vše k tomu budu potřebovat?
U nich jsou různé procesory. Musí být i různé překladače?

Děkuji.
HUDA