Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Duben 4 10:00:31 CEST 2023

Možná několik překvapení - pokud máš bezklíček, tak si přečti, jak se uvede auto do hlubokého spánku pro delší odstávky.
A pak u starších start-stopů jak batery management reaguje, když vypínáš/zapínáš start-stop. Ale 2019 asi není tak stará, tak tam nevím. Já se tomu věnoval dost dávno (8 let) a tam se blbou manipulací dalo dosáhnout toho, že se baterka provozovala ve spodní třetině

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 4. 2023 21:42:05
Předmět: Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Já mám O3 2019 a v návodu je uvedeno, že díky start- stop je baterku občas dobít nabíječkou.Když auto stálo 20 dnů, tak jsem nenastartoval a normálně jsem nabíjel ( asi 4A 12 hodin )  - nikam jsem nechvátal.
Svorky přímo na baterii. Baterka po nabití cca 14,6V
Když se mi to stalo a chvátal jsem, tak startovací kabely - ale opravdu startovací ( 15kg ) a okamžitý start a odjezd.
Ne nějaké dobíjecí šňůrky s postupem propojit, vykouřit krabičku cigaret, startovat...

Neobsahuje žádné viry.www.avast.com

po 3. 4. 2023 v 11:20 odesílatel d.petr <d.petr na post.cz> napsal:

iko napsal(a) dne 03. 04. 23 v 9:37:

> Ked uz sme pri nabijani, mozem nabijat baterku zapojenu v aute? Niekedy to tak robim, niekedy nie. Zatial sa nic nestalo. Je to este normalne auto bez smart nabijania veci (H i30).

Nabíjím tak už roky.

Když jsem ji kdysi odpojil, zapomnělo rádio kompletně všechna nastavení (včetně stanic), baterka už stejně nemá ani šroubovací víčka, která jsme dřív při nabíjení otvírali (resp. snad je má, ale přelepená), ... a co by vlastně ta nabíječka měla dělat špatně? Tak nabíječku prostě připíchnu na baterku, zapnu a je to.

P.