Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 3 21:37:05 CEST 2023

Já mám O3 2019 a v návodu je uvedeno, že díky start- stop je baterku občas
dobít nabíječkou.
Když auto stálo 20 dnů, tak jsem nenastartoval a normálně jsem nabíjel (
asi 4A 12 hodin )  - nikam jsem nechvátal.
Svorky přímo na baterii. Baterka po nabití cca 14,6V
Když se mi to stalo a chvátal jsem, tak startovací kabely - ale opravdu
startovací ( 15kg ) a okamžitý start a odjezd.
Ne nějaké dobíjecí šňůrky s postupem propojit, vykouřit krabičku cigaret,
startovat...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_-8661459923600454784_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>