Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Duben 3 00:09:12 CEST 2023

A brání něco proč to neudělat opačně? Celá baterka nabíjí cívku a z ní
se to pak práskne do jednoho vybraného článku? I s kondem by to vyšlo
zajímavěji, než to co se používá běžně teď. Kond 10mF s 50V bude
energeticky jako 1F na 5V. Akorát ty ztráty "na vedení" tam prostě budou
velké. Navíc to prásknutí může vyřešit spoustu vnitřních
elektrochemických problémů, které tam postupem času nastaly. O velké
proudy bych se příliš nebál, baterky se k BMS připojují "nitěma", které
současně fumgují jako pojistky.