Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Duben 2 19:30:32 CEST 2023

Dík, snad jsem to všechno pochopil. Pokud by byly všechny články stejně
nabité, stal se z toho v podstatě step-up měnič s transformátorem, čímž
jeho činnost pozbyla smyslu, protože co jednotlivé články dodají do
jádra, vrátí se do celé baterie.. Pravděpodobně na stejném principu
pracuje i Nabíječka lithium-iontového balanceru | Nabíječky baterií
Příslušenství - Příslušenství k bateriím a nabíječkám - Aliexpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005003132170432.html> kde je ale
nějaká inteligence, která nejspíš spíná jen některé mosfety a která vše
vypne, pokud nemá smysl něco balalncovat.

Martin Záruba