MECH: prutokomer - bylo jehlovy skrtici ventil

jurp jurp na volny.cz
Sobota Duben 1 21:50:46 CEST 2023

O.K.
Na tu opuku jsem jiz zapomnel. Pokud tam je jiz cista voda, tak nic proti
vrtulce. Je defakto za pakatel.
Pokud budu mit merici trubku na holendrech, je kontrola cistoty otazkou 15min.
Pamatuji casy, kdy se vsechny prutokomery ve fabrice jednou rocne na CPO
rozebraly, kontrolovaly a cistily.

JURP