Re: Aktivní balancery v koloběžkách?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 1 21:28:56 CEST 2023

Tak nepředpokládejte, měřte... A nejlépe zatížené. Ty rozdíly tam byly u
baterky staré 2 roky mnohem větší:
3,65-3,67-3,34-3,67-2,36-3,86-3,89-3,65-3,66-3,68 zátěž 4A

Ten nejslabší článek může mít po čase i větší vnitřní odpor. Jeho horší
kapacita (a menší napětí) se projeví jen při větší zátěži.

Po nabití  , odpojeno měřeno po 24 hodinách bez zátěže:
4,15-4,17-4,13-4,17-4,12-4,18-4,19-4,14-4,16-4,17