Re: elektrická vrata

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Září 30 13:19:46 CEST 2022

Dobrý den,

Uvažoval jsem o tom, přidělat k majáku poplašnou pistoli. To by asi také
dostatečně upozornilo na zavírání vrat. Ale mám obavu, že by to dopadlo
špatně. V sousedství bydlí cikáni, a asi by si stěžovali, že po nich
někdo střílí. Stačilo, když jsem jim nedávno při cestě z restaurace
přinesl dopravní značku "Práce na silinici", a pověsil jim ji na vrata.
Ptali se, co to má být, tak jsem jim řekl, že na té značce černý
pracuje. Také se jim to nelíbilo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip