Re: elektrická vrata

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Září 30 12:48:11 CEST 2022

A co tak dat na hranu vrat dvoje zarizeni:
- malou detskou kulickovou pistoli - jak se zacinaji zavirat, vystreli par kulicek. co je zive: uhne
- a pak, par sekund pozdeji, aktivovat laserovou rezacku: co neni zive, prorizne.
ale z duvodu bezpecnosti je mozne zacit s malym vykonem, ktery jenom polechta, nebo trochu zacne palit
(to kdyby nahodou nekdo ve vratech usnul, treba spolecensky unaven).

:)

  Sam