OT: prazdny toner Canon i-SENSYS LBP613Cdw

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Září 29 11:51:20 CEST 2022

Tak som tam hodil stiahnuty PostScriptovy ovladac z Canon stranky a uz
to tlaci a neotravuje. Ten predchadzajúci bol UFR ovladac.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.