OT: prazdny toner Canon i-SENSYS LBP613Cdw

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 28 19:57:03 CEST 2022

Zkusil bych nějaký univerzální ovladač od Canonu. Na podobným typu (MF642)
tisknu pořád dál i z w10. Na ty "prázdný" tonery už to vytisklo několik
stovek stran. Mám podezření, že už to zvládlo jeden 500 stranový balík, ale
to nevím jistě. Je to prostě podvod, oni nedělají ty nainstalovaný cartridge
menší, než jsou pak nový, ale prostě jim zmenší počítadlo. Už mám skoro rok
koupený nový, ale pořád čekám, kdy se viditelně sníží kvalita tisku a ta je
pořád dobrá.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Wednesday, September 28, 2022 11:49 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: prazdny toner Canon i-SENSYS LBP613Cdw

Zdravim

mam tlacku vid subject a sere ma tam ovladac vo win10. Tlaciaren ma podla
pocitadla prazdny toner, vzdy po zapnuti jej musim odkliknut, ze ma
pokracovat v tlaci aj ked nezarucuju kvalitu tlace. Tlacka tlaci kvalitne,
bez chyb, takze tonera tam je este asi dost. To je zatial OK.
Problem je, ze win10 odmieta na tej tlaciarni tlacit lebo ze ma prazdny
toner. V linuxe tlacim bez problemov dalej.

Nemate niekto navod ako prinutit win10 na nu tlacit? Nejaka kuzelna zmena v
registroch alebo co. V nastaveniach tlaciarne take nevidim. Ked to nepomoze,
tak budem tlacit cez linuxovy server, ale to sa mi zatial nechce.

--
iko