Re: Výpočet sudý / lichý týden - Arduino

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Září 29 09:04:31 CEST 2022

Díky, fakt to funguje, konkrétně takto:

            time_t rawtime;
            struct tm* timeinfo;
            char buffer[4];
            time(&rawtime);
            timeinfo = localtime(&rawtime);
            strftime(buffer, 4, "%W", timeinfo); // '%W' = week number of
the year, eg 1/1/09 == 1
            Serial.println(buffer);

Honza Půhoný

st 28. 9. 2022 v 14:32 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>