Re: Výpočet sudý / lichý týden - Arduino

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Září 28 17:13:40 CEST 2022

Konverzní utility pro převod data / času na unix timestamp jsem pro
někoho kdysi dělal, je to celkem krátký prográmek, ale naprosto
neprůhledný. Třeba se to bude někomu hodit. Teď se mi nechce nad tím
přemýšlet, ale 1.1.1970 byl právě čtvrtek, možná to půjde nějak využít
pro to ISO. Třeba to není náhoda, že 1. týden v roce začíná taky podle
toho, jestli je 1.1. čtvrtek (nebo méně).

Mrazík