Re: Čtení polohy potenciometru bez AD přZXZvZG7DrWt1

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Září 28 17:34:56 CEST 2022

No asi tak...

Jak bych postupoval:
1. Na nohu komparátotu připojím C na GND,
2. Z nohy/C na Vcc  dám R, kde celý, nebo velká část R je půlka po»áku.
3. Program zapne výstup a hodí na něj 0.
4. Program počká několikanásobek max. RC konstanty
5. Vypnu výstup, zapnu komparátor, druhým koncem na REF.
6. Čekám, za jak dlouho nastane přeruąení od komparátoru.
(metoda měření závisí na poľadovaném rozliąení a rychlosti měření)
7. Podle tabulky, nebo známého vztahu s exp(1-t/T) určím polohu po»áku.
8. goto 3

PH