AD převotník na ext. midrange PIC

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Září 26 15:21:15 CEST 2022

Ahoj,

řeším takovou aplikaci, kde bych chtěl použít nějaký osmibitový PIC. Dejme tomu PIC16F15225, nebo PIC16F15344, nebo PIC16F18345.
Aplikace generuje obdélníkový signál pomocí H-můstku a zároveň si potřebuji číst zatížení. Signál se generuje v přerušení od časovače a je celkem žádoucí, aby byl správně časovaný. Takže se mi nechce přidávat moc věcí do přerušovací rutiny před nastavení výstupu. Zároveň mám pocit, že informace o zatížení je nejstabilnější právě těsně před tou změnou.
Napadla mne taková věc. Co kdybych si od stejného časovače, který generuje přerušení také generoval automatické spuštění měření.
Pokud dobře čtu datasheet, tak odpojení sample&hold nastává za 0,5 TA (hodiny AD převodníku). To je dřív, než přepíšu hodnotu na výstupu.

Takže mi vychází, že AD převodník zachytí ustálený stav těsně před jeho směnou.

Chtěl jsem se zeptat, jestli je tento předpoklad správný? a jestli jsem nepřehlédl nějakou drobnost pod čarou?

Díky