OT Energeticke grafy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 23 13:01:49 CEST 2022

Myslím, že technicky by to celkem šlo.
Ale v reálu by to byl problém.

V současnosti díky nepřátelsky nastavených ekonomických podmínkách
pro příjem/výdej energie.
To by se do budoucna asi mohlo změnit.
Ale do budoucna je zase problém v nejistotě dalšího vývoje. Ta současná
vykloubená situace nemusí (a snad ani nebude) trvat věčně.

Rozvoj lidstva je v přímé úměře k dostupnosti energií. Tak pokud se
nastupující
generace bude chtít rozvíjet, bude s dostupností energií muset něco udělat.
Myslím reálně udělat. Ne jen vydávat signály.

PL