Re: skutecna presnost tech lepsích multimetru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 21 12:53:13 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,
no ono to bude asi tym, ze ten rucickovy analog je v podstate typ
integracneho prevodnika, v prenosovej funkcii vystupuje integral, zatial co
pri digitale ten integral chyba. Treba ho implementovat v software
pristroja. Aspon takto to vidim ja svojim pohladom.
A.

Dodával jsem kdysi měřáky od Conráda a nabízel jsem v Michli jednomu co
se měřáky zabýval.
S těmi digitálními běžte do ...
Byl zaměřený na analog.
Dnes je tam místo jeho prodejny bar.
Hezký den, Jin.

Dne 21.09.2022 v 11:15 Jan Waclawek napsal(a):
>* Ako aj Dano vravi, DC merak meria DC napatie. Ak do neho pripojite cokolvek
*>* ine ako jednosmerne napatie, tak ukaze uplne cokolvek. Nie je rozumne
*>* predpokladat akykolvek konkretny mechanizmus, ktorym meraju.
*>>* Takze bud musite odstranit tu nasuperponovanu zlozku nejakym externym
*>* obvodom, alebo to merajte niecim ako osciloskopom a dodatocne to
spracujte.
*>>* wek