Re: Spínání velkých Mosfet

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Září 14 21:39:37 CEST 2022

Je to stejné jako nabíjení kondenzátoru, proud je daný odporem v G +
vnitřním odporem G + odporem driveru.

Je to spíš minimální proud jaký poteče z G při nabíjení/vybíjení jaký
ten driver vydrží/je schopen vybít...

dělají se určitě i výkonější drivery např.: namátkově IXDN609 9/9A v TME
se to dá filtrovat.
https://www.tme.eu/cz/katalog/drivery-mosfet-igbt_112849/
sloupec: Výstupní proud

případně driver posílit kombinací NPN a PNP tranzistorů takto:
https://www.electronics-lab.com/wp-content/uploads/2020/03/gate_driver.png
Libor