Qt pro Windows

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Září 12 22:49:43 CEST 2022

Rad by som poradil, ale v podstate neviem ako.

U nas v praci pripravili (zbuildovali) Qt 5.4.1 (ano, dnes stare, ale je
to uz par rokov) a cely adresar staci nakopirovat hockde, ma dokopy cca
7,5GB. K tomu sa spusti .bat, ktory zapise cesty do PATH apod. No a
potom sa nainstaluje Qt plugin pre Visual Studio a hrame. Qt Creator
nepouzivam, vo VS je to pohodlnejsie. Ale funguje aj Creator.

Teda da sa to, ale postup pripravy toho adresara nemam k dispozicii.
Viem, ze tam riesili aj licencne zalezitosti (free pre komercne pouzitie
len formou DLL, nie static LIB, apod).

miro