Qt pro Windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 22:40:27 CEST 2022

Děkuji. Takže zkusím druhé kolo instalace. Tu první instalaci jsem zase
odinstaloval, nedalo se to vůbec spustit.
Zrovna čtu knížku "Vyzvánění" o krachu Nokie.
Ledacos mi tam začíná dávat smysl.

K tomu CANu napíšu odpověď do toho druhého vlákna, aby to bylo pohromadě.

Díky za nepříjemné informace o Qt.

PL