CAN analyzer Cando

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 19:36:28 CEST 2022

Aha. Toho 'C' jsem si nevšiml. Tak to bude nějaká vylepšená
ne-plně-kompatibilní verze.
Takže tady experimenty s přenosem na STM32F103 asi nemají smysl.
A je to i varování, že tento adaptér nekupovat. Jiní prodejci ho mají
(aspoň na fotce) ještě se STM32F072.

K tomu nastavení rychlosti: kolik Vám to tam nabízí defaultně?
Jestli tady není nějaké nedorozumění s přenosovou rychlostí na CANbusu a
na serialbusu.
Ty adaptéry typu Slcan dělají vlastně převod provozu na CANbusu na
provoz po sériové lince.
Ať už tvořené externím převodníkem, nebo jako zde USB virtuálním
převodníkem.
A každý ten přenos má svou přenosovou rychlost.
Na tom sériovém portu se používá 2 Mbit/s, na CANbusu pak jedna z možností:
S0 = 10 kbit/s
S1 = 20 kbit/s
S2 = 50 kbit/s
S3 = 100 kbit/s
S4 = 125 kbit/s
S5 = 250 kbit/s
S6 = 500 kbit/s
S7 = 800 kbit/s
S8 = 1 Mbit/s

Já jsem tam s tím svým převodníkem normálně tu rychlost měnit mohl.

PL