CAN analyzer Cando

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Září 12 19:04:55 CEST 2022

Pozor, to písmeno je C !
Já s těmito čipy neumím, ale jestli chcete zkoumat, tak vám ho můžu
poslat. Pokud máte zájem, pošlete mi prosím soukromě adresu.
Aktuálně jsem si osadil další desku s ESP32/VP230 a pro ladění mi to
zatím stačí.

Cangaroo mi najde driver CandleAPI, interface candle0, v interface
details vidím VID 1D50, PID 606F , pak je asi sériové číslo a nějaký
GUID. Bitrate opět nejde zvolit.

L.