CAN analyzer Cando

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Září 11 22:20:56 CEST 2022

Ahoj,

protože se mi vždycky líbil CAN, tak jsem rozjel hobby projekt, kde si s
ním hraju.

Pro ladění jsem koupil
https://www.aliexpress.com/item/1005004414718346.html simple version.
Popis se asi týká starší verze
https://www.aliexpress.com/item/1005001785769931.html , tu nemám.

Software pro windows k tomu má být toto:
https://github.com/codenocold/microbus . Bohužel mi nefunguje podle
popisu. Když zvolím interface "cando 0", tak mi nejde ani vybrat
rychlost a žádné pakety nezobrazuje. Ani LED ACK se nerozsvítí. Ve
správci zařízení se zobrazuje v sekci "Zařízení USB".

Zkoušel jsem ho připojit k OrangePi, nainstaloval CAN utils, rozběhal
interface. Ale připadne mi, že se mi vytvořila nějaká virtuální sběrnice
bez vazby na HW. Prý by měla být podpora v SocketCAN, ale nevím, jak

Netušíte někdo, co bych mohl dál vyzkoušet?

Díky L.