Pozůstalost

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Neděle Září 11 21:04:34 CEST 2022

Zdravíčko kolezi.
Obdržel jsem od příbuzného pár krabic věcí po jeho bývalém zeťákovi, který zkoušel podnikat v elektronice. Nepodařilo se ani zůstat zetěm ani ta elektronika. Nicméně z věcí které jsem vytřídil mi tady zůstala krabička s antistatickým molitanem a v ní:
1x        MCS56F8037V
1x        TM4C123GH6PM
1x        LCMX0640C
3x        39VF401C
1x        ATMEGA8A
2x        ATMEGA16A
1x        ATTINY2313
10x       TINY134
1x        experimentální deska Freescale MC56F8037EVM

Vše vypadá nepájené, experimentální deska je lehounce zaprášená.
Já to nepoužiju a je mi hloupé to vyhodit. Napište mi prosím napřímo adresu, na kterou to pošlu v obálce. Nic za to nechci, ledaže Milku s celými oříšky.

Kručinský