Re: Hybridní měnič na sí»

Pátek Září 9 06:58:01 CEST 2022

Asi neco takoveho? v TME maji podobne i levneji ale zase to nemaji
skladem...
Klicova slova 2xNC+2xNO
Vlastni spotreba civky je v kolonce Ztrátový výkon přístroje, v
závislosti na proudu v DS a je teda 6W? Neni to nejak moc?
Je zaruceno, ze to nespoji ani mzikove oba prepinane kontakty ?
Tip na lepsi zdroj/cenu?