Re: Hybridní měnič na sí»

Pátek Září 9 06:25:20 CEST 2022

Jak resite provoz menice kdyz neni dost energie v baterkach?

Problem je v tom, ze ma pomerne slusnou vlastni spotrebu, i kdyz je
zatez propojena primo se siti (asi 15W), dale umi fungovat jenom z
baterek, takze jsem musel nastavit rezim, ze kdyz dojde baterka, nabije
ji trosku ze site, coz je samozrejme energeticky nesmysl, protoze pak
zase chvili bezi jako menic a to ma vlastni spotrebu uz nejakych 70W pri
90W cca nocni zatezi (takze celkem W)

Asi jedine reseni vecer prepnout natvrdo na sit a baterky odpojit, rano
pripojit a za chvili prepnout na menic, ale dle pocasi.

V prvni rade tedy shanim prepinaci dvoupolovy+ stykac jednofazovy na cca
25A jako prepinac siti. Dva stykace se mi nelibi, to by mohlo propojit
obe site a to by asi menic moc nedaval. Vi nekdo, kde takovy stykac koupit?

ted tam mam SFT225 HAGER - Modul: páčkový spínač | Póly: 2; 230VAC; 25A;
IP20; DIN; Stab.pol: 3 | TME Czech Republic s.r.o. - Elektronické
součástky
<https://www.tme.eu/cz/details/sft225/instalacni-prislusenstvi/hager/>
cili neco takoveho elektricky ovladaneho.