Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 6 14:05:44 CEST 2022

Ta tiskarna je kalibrovana na kazdej typ papiru ... musi odpovidat
vzornikum barev. Neni problem treba s nejakym blbym barevnym rozsahem -
gamut? Napr. aRGB vs sRGB? To pak to vychazi podobne blbe.

PohledniceOnline se odesila lokalne z CR.

RV