Banana Pi BPI-P2 Zero.

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Září 6 10:30:04 CEST 2022

Rekl bych to asi tak. Pokud nemusíte tak se tomu vyhnete. Originál
distribuce nefunguje dobře ani jedna a to napříč všem Bananam, zdruhe
strany jen ty originaly umi vyuzit EMMC. Pokud sáhnete po Armbianu tak
nefunguje uložení do Emmc. Zbytek je celkem funkční. Opet ale platí že je
treba stahnou starsi verzi tusim jadro 5.10. Podle verze Sunxi funguji i
periferie. Ja timto zmetkem resil vypadek maliny a musim rict ze jsem
skoncil po mesici trapeni ze systemem na necem co funguje je stabilni a
nevytezuje jadro a pamet tak aby to nezamrzalo. Bohuzel jsem jich kupoval
vetsi mnozstvi a nemohl jsem to hodit do kose. SPI disp jsem nerozchodil
treba vubec a musel jsem ktomu dodat mys.
Pokud muzu doporucit bezte radsi do neceho od Radxy ktera se da normalne
koupit treba u Canrada kdyz uz nic jineho maji desky oficiani podporu(zase
jak ktere) od armbianu coz je podstatne plus. A nejen od neho. Stoji to
plus minus stejne a jsou tam pouzity lepsi chipy. Vyhnete se sediveni vlasu
a prekladani vlastniho jadra.
Ja sahnul po druhe po banane a po druhe jsem se spalil takze za mne uz nee.
RS