Banana Pi BPI-P2 Zero.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Září 5 16:48:30 CEST 2022

Koukám na to, ta Vaše deska je asi M1 (podle těch obrázků), má podporu
pro zálohování RTC, baterii a její dobíjení. RTC je pak uvnitř SoC A1.
Na mojí uvažované desce P2 Zero nebo M2+ je SoC H2+ nebo H3, ten RTC
taky obsahuje, krystal tam je, ale backup napájení je propojené s 3V3.
Místo na to nevyvedli.

Martin Hanek