Re: Velikost solárních panelů

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Září 5 15:29:55 CEST 2022

k tomhle bych mel postreh, napad, uvahu. celkem se divim, ze se
nekombinuji zdroje te primarni energie. proc bych placal energii z vrtu,
pokud jsou venku teploty nad nulou a muzu v pohode pouzivat nejaky,
relativne levny, venkovni nadzemni vymenik ? vrt pouzit jen kdyz opravdu
mrzne a z TC by byl s venkovnim vymenikem primotop. samozrejme tahle
kombinace je mozna pro vetsinu provozovatelu zbytecna a neekonomicka,
protoze vrt maji predimenzovany, ale pokud bych mel tento problem, tak
to stoji za zvazeni ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65