Re: Koloběžky - zpátky k technice

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 2 21:02:17 CEST 2022

Klec je na můj vkus už trohu moc práce a moc velká vopičárna. Ta
koloběžka stála jenom 15k. To ji radši budu skladovat ve vaně:-)

Ale v souvislosti se zimou mě napadlo, že by se dal udělat takovej
futrál, kam by zacouvala, že by koukal jen kus předního kola a řídítka.
V tom futrále by byl ten polystyren a elektricky ovládaný mecanizmus, co
chytí zadní kolo, aby nešla vytáhnout.

S těma dvěma inbusákama je to tak, že jeden mi šel utáhnout a s druhým
ani nehnu. Tak si prostě myslím, že je potřeba ten první utáhnout taky
tak. A předpokládám, že v továrně k utažení určitě používali něco lépe
držitelného než malinkej klíček tvaru L.

PH