Re: Koloběžky - zpátky k technice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 2 16:46:41 CEST 2022

Nemohl byste si nechat povařit z tenkých jeklů něco jako klec?
Mít to zamčené jen tak, že hrubým násilím z toho dokážu vylomit baterky
nebo kolo s motorem, to by mi osobně asi nestačilo.
Na zimu případně tu klec zevnitř vystlat polystyrénem. Když to bude
přilepené ke stěně domu, tak by pak baterky ani v noci nemusely zažít mráz.

Pokud se něco povoluje a pro utažení je třeba použít sílu medvědí, je
něco špatně.
Rozebrat, posoudit.
Jinak to brzy chcípne na nějakou nemoc.

PL