[OT] graficke programovani ala scratch

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Září 2 10:39:37 CEST 2022

Zdravim,

narychlo jsem se podival na Blockly - vypada to , ze to je presne to, co jsem chtel.
diky za tip.
pres vikend se na to podivam, a pokud bych pak potreboval pomoct, tak bych si dovolil ozvat (ale uz asi mimo konferu).

NodeRed jsem kdysi videl na RPI, ale filozofii to jde jinam, spis na propojovani jakychsi modulu.
(podobne jsem videl koncipovat a preprogramovavat nejake syntaky)

:)

  Sam