[OT] graficke programovani ala scratch

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Září 2 06:06:52 CEST 2022

DD,

radu let jsem pouzival Blockly (vyvijeny Google), open source, zdrojaky
na githubu, da se udelat tak, ze je kompletne servirovany z ESP8266 (ale
to asi potrebovat nebudete). Ma to ale jedno ALE - nejdrive si
promyslete, jestli potrebujete strukturu bloku, spojovanych do sebe
(Blockly, Scratch, ...), nebo spis filozofii nodu, spojovanych cestami
(namatkou treba DrawFlow, NodeRed, ale jej jich taky spousta).
Problematice grafickeho programovani se uz par let venuji, takze neco
malo mam nastudovane - s Blockly, respektive psanim vlastnich bloku muzu
poradit/pomoct, pokud budete potrebovat spise node editor (neco jako
NodeRed, DrawFlow), tak tam taky muzu poradit, ale ne tolik, protoze ten
editor jeste nemam tak zmaknuty.

Pavel Brychta