[OT] Whirlpool AWO/D 8700 pracka - nekdy nezdime

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 1 10:20:36 CEST 2022

[vtip]
předpokládám, že máš pračku s horním plněním, takže nevidíš otáčející=se
buben.
Tak si na telefonu nainstaluj aplikaci pro reportování vodováhy, dej jí
do pračky a pak se podívej, jestli se točila :)
[/vtip]