Programator na 1V8 pre STM32

wek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 31 21:55:06 CET 2022

[preposielam

a dodavam, ze cely ten kabel nedoporucujem viac ako cca 15cm]

Ahoj,

nRST je spomenuty v AN4467 - 6.1.4 SWD interface. Standartne ma SWD 4piny, ale hotove vylisovane konektory maju 5pinov. Aspon ja som si ich nakupil viacej a davam ich vsade na intefaceove obvody. Takze pridat na programovaci konektor aj nRST moze byt niekedy vyhodne, hlavne pokial sa planuju rozne "nasuvacie modulceky a plosaky" na programovaci port. To je tiez jedna z moznosti rozsirenia aplikacie. No a nRST je aj na tom 10pinovom konektore v tej AN4467. Len pri tom nRST treba dat pozor, aby to nebol fyzicky dlhy vodic, kvoli elm. indukcii a naslednemu ruseniu MCU.
A.

Můžu se zeptat kde jste si všiml, že je dobré tam mít i NRST?
A k čemu tam je?
Já používám programování přes SWD už hodně dlouho a hodně často, ale
NRST mi tam zatím nikdy nescházel.
Možná je to dobré pokud překonfigurujete SWD piny jako GPIO?
To jsem ale zatím nikdy neudělal a asi ani nikdy neudělám.

Díky.
PL