Programator na 1V8 pre STM32

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 31 20:44:06 CET 2022

Můžu se zeptat kde jste si všiml, že je dobré tam mít i NRST?
A k čemu tam je?
Já používám programování přes SWD už hodně dlouho a hodně často, ale
NRST mi tam zatím nikdy nescházel.
Možná je to dobré pokud překonfigurujete SWD piny jako GPIO?
To jsem ale zatím nikdy neudělal a asi ani nikdy neudělám.

Díky.
PL