Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 30 21:52:46 CET 2022

Bylo to napsáno jako reakce na můj post, tak odpovídám.
Já se s tou licencí seznamovat nemusím, protože nic z toho nepoužívám a
určitě nikdy používat nebudu.
Teď po Vašem upozornění (za které děkuji) tím tuplem ne.
Mám rád svobodu, a tu bych za nějakou jednoduchou knihovnu určitě nevyměnil.
Připomenu to ale pánům v Amteku. S doporučením, aby se podívali na bezva
projekt libopencm3.

K tomu jestli je na tom omezení něco špatně.
Firma ST si jistě může stanovit omezení jaká chce.
Mně je sympatičtější jiný přístup.
Například mnoho vývojových prostředků je postaveno na free platformě
Eclipse. Není nad ní postaveno náhodou i nějaké to STM32CubeIDE?
Stejně tak mraky SW je vytvářeno překladači z rodiny GCC.
Případně provozováno na free systému Linux.
A prvotní projekty si uživatelé (včetně těch s procesory STM) píšou na
free systému Arduino.
Takže ne, špatný jejich přístup není.
Ale sympatický taky ne. Na rozdíl třeba od těch zmiňovaných Eclipse,
GCC, Linux, Arduino, libopencm3 a stovek dalších.

PL