Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 29 09:09:02 CEST 2022

kazdej slusnej merak s automatikou ma i rucni rezim.
mam nekolik DMM, i laboratorni stolni a i ten ma tuto volbu.
pouzivam manualni volbu take v 90 % mereni, ale asi je to dane tim, ze
clovek uz vi co meri. tedy pokud tam neni na zvolenem rozsahu to co
predpokladam, jde se lovit dal :-). ale, ze bych sel do jen manualniho
meraku, to urcite ne. oni asi ve vyssi/presnejsi tride ani nebudou ? jak
je to vlastne s odolnosti u manulniho meraku pri pretizeni vstupu ? u
automatu v rucnim rezimu, mi snad jen pretece displej. prvni merak davno
ve skole byl DU10. a kdyz si kamarad na praxi prinesl dovezeny od corada
"pentype" LCD aut. volbou rozsahu, ta kjsme jen zavideli :-) ten dmm
"pentype" stal 50 maren, coz bylo podstane mene, nez cokoliv rucikoveho
u nas. pamatuju v tesle nejakej merak z jugosky, zacinal na 1300,- kc a
byl cervenej. dalsi byly jeste drazsi.
tomik.
p.s. ten conrad asi tento "voltcraft 90s":
https://www.google.com/search?q=voltcraft+90s&newwindow=1&sxsrf=ALiCzsb1RKxxh3lcajTHsT-qmB5NaZCjPA:1667027162669&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiTjfKO8IT7AhWQO-wKHQjEDHgQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1745&bih=909&dpr=1.1

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879