[OT] odmazavanie priloh

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Říjen 27 09:36:03 CEST 2022

> Ale ak mi odporucite tristokilobajtovy neinstalujuci neapdejtujuci ciste
> textovy mailer na win (t.j. plnohodnotnu nahradu za popcorn), ktory pozna
> vsetkych 854 variant diakritiky a vsetkeho co s nou suvisi, tak ho budem
> pouzivat.

Takže jestli to chápu dobře, to vaše trhání vláken, které tu reálně
obtěžuje 500 lidí není způsobeno nějakou firemní politikou, mail
serverem mimo vás dosah nebo jinými pochopitelnými důvody, ale pouze
tím, že používáte 13 let starý software, který už dávno není nijak
vyvíjen. Hmm.

Těžké OT - raději dál nečíst:

Teď zrovna probíhá diskuse o povinnosti mít datovou schránku, pokud
komunikuji se státem elektronicky. Diskusi a některé diskutující fakt
nedávám. Je rok 2022 a my si udržujeme úřední aparát z počátku 90tých
let, protože se vlivní nedokážou modernizovat. Kvůli tomu sedí na
úřadech třikrát tolik lidí. Hlavně že si stěžujeme, jak je státní správa
drahá ...

Proč já si pocorn mail client spojil s těmi notýsky na KHSkách?

Standa