[OT] odmazavanie priloh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 26 19:16:13 CEST 2022

Já vím, tentokrát tam byl slib o netrhání vláken.
Ale dřív už zazněly sliby o diakritice.
V rámci spravedlnosti třeba podotknout, že se to trochu zlepšilo. Dřív
to bylo u Vás ještě horší.

Malý tip:
Já rád šmejdím v kontejnerech na elektroodpad. Občas tam najdu zajímavé
věci pro studijní dekonstrukci.
Případně i pro další provozování.
Docela často se tam najdou i staré počítače, s funkčními disky třeba
10-100GB.
Tak kdybyste jeden takový našel, pak se Vám tam vejde i větší mailový
klient. ;-)

PL