[OT] odmazavanie priloh (a spravne thready)

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Říjen 27 04:35:28 CEST 2022

Koukal jsem se do mailmanu2 a našel tam jednoduché vysvětlení:

Mailman/Archiver/pipermail.py:

def get_parent_info(self, archive, article):
         [....]
         if not parentID:
             # Get the oldest article with a matching subject, and
             # assume this is a follow-up to that article
             # But, use the subject that's in the database

což i odpovídá tomu jak je to na webu vidět.

--
Jan 'yanek' Bortl