[OT] odmazavanie priloh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 26 18:14:29 CEST 2022

Teď nevím, jestli to mám vztáhnout na sebe.
Dneska tady podle mě žádná příloha nešla.
Jediná nadstandardní věc byl maličký obrázek se zapojení tranzistorů v
LiIon ochraně.
Ten jsem v Re: nechal, protože mi připadal, že je k věci a můj popis se
ho týkal.
Navíc to byl nějaký speciální případ, kdy ten obrázek jsem jako
samostatnou přílohu v mailovém klientovi neviděl.
Nevím, jak tam byl vložený.

Jestli tohle vadilo a bylo do podnětem k Vašemu mailu, tak se omlouvám,
i když v tomto případě vinu necítím.

PL