Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Říjen 26 22:28:33 CEST 2022

Nesouhlasím, 830 je nouzovka. Grál je DT9205, měří i AC miliampéry a
milivolty a umí odpor do 200M, kondy... Když si tam dáte 9V baterku s
USB nabíjením, tak přestanete nadávat na 9V baterky, prostě ji dobijete
ikdyž mají všude zavřeno.

Po 20 letech začal ukazovat bludy, ale nenápadně, myslell jsem že měřák
na lab zdroji kecá, no nekecal.

Jinak mám v práci čerstvý přírůstek 7200APP, DC klešťák s BT, neboť z
číny byl rychlejší, než mi podobný v Itálii dali do výroby, tak po 2
měsících čekání jsem zlomil novou účetní a objednal podobný u šikmých
vočí, že když celníkům stačí taková čínská faktůra, že jí přece za to
nemůže finančák udělat fraktůru. Jo, na měřáky už se čeká jak na
trabanty, ten z číny už mám tady a od toho za kačky mám pořád jenom
datašít, protože na starý model už není čip a tak dělají s novým - a
pořád ho nemám.

Měří vcelku dobře, však na to má tlačítko REL aby kompenzoval magnet Země.

A hlavní akcelerátor dějů? Několika firemním e-autům nějak zdechají PB
aku že pak neotevřou ani dveře (ano, e-auta mají i ekologickou
katastrofu olovo), takže je potřeba měřit a logovat co to žere a jak se
to nabíjí.