Prolific 2303 ještě jednou

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Říjen 26 12:38:50 CEST 2022

Dnes u mne byl Pepa OK1WSL a řešili jsme nějakou opravu na ZOTAC ID18.
Pokud byste se chtěli této verze zbavit tak bereme. ID41 ne ty jdou jen
do 4GB RAM. ID18 do 16GB RAM.
Pepa se mi sám zmínil jak je spokojený s převodníky USB to RS232.
Jen že prý používá starší drivery ale to dle mojích onformací je již
vyřešeno. Byl problém s Win10.
A další souviselo s fake čipy z Číny.
Fake čipy byly verze HXA a na stránkách výrobce najdete vysvětlení a
poslal jsem to před pár dny i do konfery.
Výrobce doporučuje verzi HXD a to jsou ty co mám já.
Nejde mi proboha o 50Kč ale bylo by mi to docela líto kdyby to skončilo
ve sběrném dvoře. Nějak se mi sere zdraví a dědicové nebudou vědět co s
tím.
Mám tady asi tak 20ks monitorů VGA, DVI od 17" do 20" po stovce. Možno
vyzkoušet v mojí kanceláři či skladu na té samé adrese v mém bydlišti po
předchozí domluvě. Ohradní 1360/47, Michle. Mnozí jste zde již byli.
Hezký den,
Jindra Polívka, OK1FJP
Tel.: 602 330 221
Mail: jpolivka na volny.cz