Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Říjen 26 14:59:39 CEST 2022

Zdravim
zvazil bych odmasteni ploch. Pripadne jestli drevo neni necim
napustene/smolnate/...???

Kazdopadne - kdyz jsem koukal na to video se sodou, vyskocilo na mne
podobne s vatou. Postup i efekt podobny (i kdyz tam byla 'zajimava' moznost
aplikace do diry ve zdi (proste ne-vodorovny povrch)
Mechanicke vlastnosti asi budou taky hodne zalezet na tom co pouzijete jako
plnic (soda, vata, skelna vlakna, jemny pisek?) Kdopak ma petikilovku
vterinaku a cas na experimentovani? :-D
BR,
Marek