Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 26 00:29:56 CEST 2022

Ten Loctite je hodně tekutý. Jenže povrchové napětí ho vytvaruje do
kuličky, a její povrch okamžitě ztuhne.
Bude to chtít napřed nakapat, pak teprve zasypat.
Každopádně po zasypání je to okamžitě tuhé, což se může hodit i při
klasickém lepení, kde se do rány předem nic nesype.

PL