Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 26 00:23:05 CEST 2022

Lepidlo musí být co nejřidší a dá se to vrstvit, takže klidně dvě tři slabší vrstvy a udělat to postupně.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: st, 26 říj 2022 0:12
Subject: Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Tak jsem to zkusil.
Investoval jsem 39 Kč do čtvrtkilovky jedné sody v bio kvalitě.
Říkám si, že když je bio, tak to musí držet určitě líp, žejo.

Výsledky zatím nejsou příliš přesvědčivé, ale ani negativní.
Ta soda se sekunďákem evidentně nějak reaguje.
Sekunďák prakticky okamžitě tuhne, podobně jako na tom videu.
Jenže tuhne až moc rychle.
Takže ztuhne okamžitě při dotyku s povrchem, a nestačí prosáknout dovnitř.
Výsledkem je tuhá kapka na povrchu, přilepená k podkladu jen minimálně.

Zatím jsem zkoušel Loctite Super Attak. Zítra udělám pokus s lepidlem
Universum.

PL