Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Úterý Říjen 25 11:11:12 CEST 2022

Dobrý den,

já s těmi silikony které vím, že relativně brzo spotřebuji dělám úplně
přesně to samé, používám strečku a nebo někdy i alobal, ten mi přijde
taky dost funkční. A pak vrutem vytáhnu stuhlý špunt, pokud tam je. Ale
tento postup to zakonzervuje jen na několik měsíců až rok a neochrání to
špičku.

Tomáš Halabala